Misschien is het je al opgevallen online of in het straatbeeld, maar Mirom is op zoek naar heel wat 'schone mensen'. We hebben daarvoor een campagne gelanceerd, waarbij de de schone mensen die hier nù al werken in beeld brengen. Of toch voor een stuk, want hun gezicht kan je niet zien. Dat is voor alle duidelijkheid niet omdat die schone mensen ook geen mooie mensen zijn. We willen met de campagne benadrukken dat het niet uitmaakt hoe je er uit ziet en dat iedereen - ook jij - hier gerust een nieuwe collega zou kunnen zijn.
Groot of klein, bleek of donker, jong of oud... dat zijn allemaal factoren die niet belangrijk zijn. Wat wél van tel is, is dat je over de juiste capaciteiten beschikt conform de profielen die we zoeken. Dat gaat van techniekers die in oplossingen denken en zowel installaties als teams vlotter laten draaien, maar ook ingenieurs die het rendement van onze energiecentrale nog kunnen opdrijven, door bestaande onderdelen te optimaliseren en tegelijk nieuwe kansen te onderzoeken.
En wat ook belangrijk is, is dus dat je een 'schone' mens bent. Proper gewassen is fijn, maar we bedoelen daarmee vooral dat je je wil inzetten voor een schone maatschappij voor iedereen, en je steentje wil bijdragen voor een gezonde toekomst voor iedereen.